KukyFurMama canım benim 8haftalıkda başladı acile gittim hemen iğne ve hap verdi Progestan 5 taneydi iğne bitikten sonra sadece hap a devam ettik 12+6 yım hala oluyor geçen Pazar gece kanamam oldu kese dışında bi kanama alanı oluşmuş o yüzden miş doktorum sadece lavabo ve yemek için kalkmamı söyledi başka hiç bişeye kalkmıyorum sürekli yatıyorum annem yanımda o bakıyor sağolsun sende dikkat etmeye çalış çok fazla ağır iş yapma fırsat buldukça yat dinlen