Serifeee Kizlar şmdi hastaneden geldim 28+5günlük hamileyim doktor erken doğum için progestan verdi.erken doğum riskim mi var dedim pek açiklama yapmadi sizce normalmi bu durum
Sinem19-73 Korkma cnm normal olabilirde bende şimdi kopamıyorum 14.haftama giriyom bir gün kulaniyom birgün kulanmiyom
Serifeee Hamileliğim ilk başimda düsük için bende kullanmiştim cnm ama şuan nerdeyse 29haftalik oldum doktorda pek açiklama yapmayinca korktum biraz açikcasi