1195 Arkadaslar bugün aşırı sekilde cok belim agriyor bu bir dogum belirtisi olabilirmi ben hep sanci olur diyr bekledim. Sanci da oluyor ama adet sancisi gibi degil . cok fazla akintim var napmam lazimmm
Mervemim Valla cnm bnm belim çok kötü agrıyor 37 bitti ama bnm 30 dan beri bel agrım geçmedi adet sancın gibi sancın yoksa belkide bu normal hamilelikteki bel agrılarından olabilir
Mervemim 1195 inmediki benimki daha bu gün kontrole gittim basını bile daha kanala dayamamıs bekliyoruz :/