nslem kızlar cinsiyetimz belli oldu kız isim bakalım dedik eşim eva diye tutturdu anlamı güzel ama tek başına kullanmak istemiyorum yabancı adı gibi önüne nasıl bi.isim uyar sizce
nslem Alarasel evet öyle ama blmiyorum benmde hoşuma qitti de tek başına kullanmam dediqin gibi yabancı kökenli isim
Minedy Eva tek başına güzel tek başınayken havalı bi isim bence. Yanına b isim daha koyupta hafifletmeyin bence
Didi6 nslem Yabancı ad gibi değil, zaten yabancı bir ad canım. Yahudiler ve Hristiyanların Hz. Havva'ya verdikleri isim Eva. Ben pek beğenemedim. Mikail yerine de Michael koymuyoruz sonuçta.