Clk_26 13+6 haftalik hamileyim gecen hafta ikili taramaya girdim ve ense kalinligimiz 3.1 cikti simdi amniyosentez oneriliyo boyle yasayan oldu mu testi yaptiran var mi
AYsegulusal Clk_26 başka bir hastanede tekrar mı ölçtürsen acaba banada ilk 2.5 çıkardılar ama durmuyor ölçemedik dediler bir ğin sonra 1.8 çıktı yani yanlış olabiliyor
Aysemlg Clk_26 bendede down sendromu dediler ikizlerime bir iki doktora yine gittim. Sende tek doktor la kalma istersen ve özel mi devletmi gittiğin yer. Genelde devletin %99 daböyle şeyler çıkıyoda