Kızlar 14+4 hamileyim. 34 aylık oğlum var. Ona hamileyken 28. Haftada çıkmıştı kasıkta fıtık. Doğumdan sonra gitti. Ama bu 2. Gebelikte 12. Haftada çıktı. Oglumu arada kucaklıyorum. Agir kaldırmaktan oluyor. Ama canim yanıyor. Benim gibi hamilelikte kasıkta fıtık sorunu yaşayan varmı. Nasıl bir önlem almalıyım