Kızlar günaydın. Rabbim isteyen herkese ve bana bu güzel duyguyu yaşatsın. Adetime 3 gün var kan testini yaptırmadım henüz erken olduğu ve negatif çıkar diyr korktuğum için. Ovulasyon testim 3 gün kala bu şekilde çıktı. Normalde t koyu çıkması lazım biliyorum ama dün daha silikti. Bu şekilde çıkıp hamile kalan var mı yardımcı olabilir misiniz nolur 😢
https://hizliresim.com/3OPr89