Merv35 Hanımlar gece sağ tarafa dönüp yatınca mide bulantım var, sol tarafa yatınca yada sırt üstü iyiyim anlayamadım nedenini ? (9+3 üm)
Deletedmom3342 Merv35 Bende Gastrit var, midem yandıgında sola yatarım hafifler.. Belki midenin konumuyla alakalıdır yoksa başka bir açıklama olamaz galiba.
ikiprensesannesiii Hamilelikte salgılanan hormonlar rahimi gevşettiği gibi mide kapağını da gevşetiyo ve sağa yatınca kapak açılıyo bu da mide yanmamıza neden oluyo 😞 her gece 2 şişe soda içiyordum 🙈