Seda2127 hiç merak etmeyin bu degerlerde kese bile olusmus degil kimyasal gebelik o arkadasların dediği gibi. Üzülme ve aglama ile olmaz sıkmayın canınızı.
ben 2 kez kimyasal gebelik yasadım,düşükten bile saymıyorlar onu. Bir cok kadını basına gelir farketmezlermis cok dogal dedi doktorlar. 2 gün sonra kan testini tekrarlatın deger düsmüş olur sanıyorum. Ebe bosuna sizi korkutmus düşük olması için kese olması,hcg degerlerinin de baya yükselmesi gerekir.Siz tekrarlayın kan testini 2 gün sonra.