🙋♀️Bendede var yüksek tansiyon şeker yüksek tansiyondan dolayı sağ rahim yeterince kan ponpalamıyomuş sadece sol rahim yapıyomuş o yüzden bebeğe yeteri kadar oksijen gitmiyo beslenemiyo şimdilik bi sıkıntım yok ama gebelşk zehirlenmesi riskim çok yüksek heran gelişimi dura bilir ve alına bilir ama ikimizin aynı olcak diye bişey yok korkutmak için yada moralini bozmak için yazmadım sadece tecrübe olsun daha dikkatli ol tansiyonunu sürekli ölç tuzdan uzak dur bende aşırı sinir stress var eşimle ailesiyle problemlerim var oda çok çıkarıyo tansiyon sinirlendikce 215 lere çıktıpını biliyorum o yüzden sakin ol mutlu huzurlu olmaya çalış sinirini bozanlardan uzak dur gerekirse doktorun ilaç verir tansiyon için sen ölç düzenli olarak 140 sınır 140 ın üzeri tehlikeli canım geçmiş olsun kaç haftalıksın kız mı erkek mi kaçıncı gebelik biraz çenem düştü kusura bakma ☺️☺️☺️☺️