Merhaba burada bende dogum hikayemi paylasmayi bekliyordum geldi çatti
Benim bebegimin 30. Haftadan itibaren karin cevresi geriligi vardi 2 hafta ve o gunden beri her hafta duzenli konreole gidiyordum 36. Haftaya geldigimde kaein cevresi geriligi 3 hafta geride ve suyumda biraz azalma oldugu icin yatisim yaoildi alttan muayne edildiginde seevikal uzunluk kısaydı ve bebek asagda duruyordu onun yani sıra rahim agzi yumusamasindan dolayi erken dogum riskim vardi 36+2de yatisim yapildi ve 2 gun suni sanci verildi ama benim kizim okadar nazliydi ki ne sanci isledi ne acilmam oldu ne dogum kanalina indi 3. Gun eahim agzina fitil koydular dogum baslarmak icin ve ekstea damardan suni sanci destegi verildi sabah 6dan gefe saat 10a kadar surdu ve o zaman diliminde hep nstdeydi benim hic agrim olmadi sadecw bst zamaninda bebek kalp atisi gbi pit pıt yukari toplandiginda canim cok aciyirdu ozamanlar benim icin tam bir iskenceydi bel ageim oluyordu ama sadece bebek toparlandiginde 3 santimdwn fazla acilmam olmadi arrk gelen hemsireler doktorlar bu kizin adini mutlaka buglem deyil.nazlı koyum diye dalga gectiler neyse sonra bu suni sanci olayinda ara ara bebegin kalp ritimlerinde yavaslama veya bebek strese girdigi icin kalp atisinda degisijler olmaya basladi ve ben 28 haziran gecesi saat 10da sezeryana alindim doktor son kez muayne edelim diyio odaya aldi acilmam 3 cm gecnemis eyer bu sanciyi baska nie gebeye verseydik çatlardi senin kizin nekdar inatciysa banamisin demedi sana sanci veremedik bi turlu sezeryana alicaz dendi ve sezeryana girdim 2 kilo 300 gram dogdu sinirda premature olarak ama tek sorunumuz kilomizdu onun icin yogum bakimda kalmadi sadece yukarda odada durdu o gece ertesi gun yanima getirdiler bebegim surekli uyku halinde oldugu icin meme tutmadi mama verdik ama o anlae bilw tam bir iskence gibiydi cunki cocugu uyandiramiuorduk 100 gram dusmus kilosundan bebegi muayne etriklerinde firca yedik bebege bakamamissiniz kilo kaybi devam ederse aliriz bebegin hic bir sorunu yok twk soeunu beslenme skntisi ozen gistermeniz lazim sadece dediler ertesi gun tekrardan muayne edildiginde ne kilo almis ne kilo vermis sonrasinda ciktik hastaneden ve artik emmeye basladik cok sukur dun hic mama vermedik ve alarm kurduk her iki sate bie yada 1 sate bie ama benim kizim alarmdan knce ya beni kendisi uyandirdi yada benden once uyanip aranmaya basladi bakalim bugun saglik ocsginda kilomuz tartilcak ne durumdayiz bizimde dogum hikayemiz bu sekilde hanimlar