Asli92 Kizlar 37+3um, cok yorgun bitkinim, uykusuzluk mahv ediyor. Bebegin sirti mi, poposu mu sanki karnima direndi, yirtacakmis gibi acitiyor. Saga sola donunce uyurken krnim agirlik yapiyor. Uyuyamiyirum. Bu durumda olanlar var mi ? 😓
_eda8 Asli92 36+5 haftaligiz suan ayni durum bendede var öyle yapti zaman nefesim solum tümsen kesiliyor resmen cok pis canimi yakiyor 😶 uyku haram kac gündür zaten uyudum an migdeme ve kaburgama gecirdi tekmelerden geri uyaniyorum 🤦♀️