RabiaGlck hanımefendi siz bana attığı mesajları @gulenbebektulumdolandirici sayfasından okurmusunuz. Şahıs kendi sayfasında sansürleyerek paylaşmış. Her seferinde ürünümü sorduğumda 3 kez erteledi beni. 4. Sayfadan yazdım engelledi. Sonra ben olayı anlatan sayfa açınca “siktir git ne bok yersen ye ürününü göndermiyorum yazmış.” Buna rağmen hakaret etmedim ben şahısa. “Namussuz, şerefsiz, aşağılık” yazmış. Kusura bakmayın ama bu para pul meselesi değil onur meselesi artık. Şikayet ediyorsam polise, insanlara sesimi duyurmaya çalışıyorsam bana ettiği küfürler yanına kalmasın ve başka insanları bu hassas döneminde incitmesin diyeydi. Ancak görüyorum ki böyle bir durumda bile ağzı bozuk, dolandırıcı birinin arkasında duranlar oluyor. Sizi tebrik ediyorum. Aynı duruma düşerseniz lütfen beni ve bana söylediklerinizi hatırlayın. Bu adam eft ile paramı aldı ürünümü göndermiyor siz bana ekmeğiyle oynamayın diyorsunuz. Benim alın terimle kazandığım paranın bu ağzıbozuk kişinin ekmeği olmasına tahammül edemiyorsam kusura bakmayın!!!