Bugun geldi aslan oglum.kontrole diye gittik doktor bebegin kilosunun 4 u gectigini ve daha hic kanala girmedigini buyudukce yukari ciktigini soyledi.normal dogum sansimizn cok dusuk oldugunu soyleyip saat 4 de sezeryanla ogluma kavustum.o kadar zaman normal dogum icin sanci bekledim ama kismet degilmis.rabbim herkese evlat sahibi olmayi nasip etsin cok farkli bir duygu.dun gece karnimda tekmeler atan ufaklik simdi yani basimda.annelik cok guzel birsey rabbim hakkiyla isteyen herkese nasip etsin insallah.