Selam kızlarr🙋🏼♀️Bende herkes gibi doğum hikayemi ne zaman yazacağım dye merak ediyordum ki bugüne nasipmiş💜... İlk başlarda bulantılar ve halsizliklerle zorlu başlasada sonrasında güzel ilerleyen gebeliğim vardı. Gelişimi, suyu vs her şeyi güzel gidiyordu. 35.haftaya geldiğimizde gelişim geriliği başladı kilo alımı yavaşlamıştı , 2 haftada 5 günden 15 güne kadar geriledi. 37. haftamızda doktorum renkli ultrason(doppler) dedikleri ultrasona yönlendirdi. Aynı gün içerisinde gidip baktırdı malesef bebeğim kordonu bir tur boynuna dolamış ama beslemesine engel olmadığını söylediler. doktorumda bu rapora ithafen 2-3 gün daha beklemeyi tercih etti eğer ilerleme olursa biraz daha bekleyecektik fakat birşey değişmedi gelişimi durmuştu. Çatı muayenesi oldum açılmam yoktu ve kordon dolanması olduğu için normal doğum riskli görünüyordu. hiçbir belirti olmadığı için sezeryanı tercih etmek zorunda kaldık , benim için sağlıkla gelmesi çok çok daha önemliydi doğum şeklinden. 37+5 günlükken spinal sezeryan ile doğumum gerçekleşti. Hayatta bir kadının tadacağı en güzel duygu bence öyle tarifsiz ki...🙏🏻 2700 kilo ile doğdu bu arada onu ilk gördüğüm anı hayatım boyunca hic unutamam. Doğumdan sonra ağrılarım oldu biraz ama dayanılmayacak gibide değildi zaten ağrı kesici iğne ile destekliyorlar. kanamam güzel şekilde devam ediyor . kan uyuşmazlığımız vardı iğnemizide oldum.. Rabbim hepinize bebeğinize kavuşmayı nasip etsin, eline ayağına kavuştursun. 🙏🏻 Dormak istedikleriniz varsa tecrübelerimi paylaşabilirim.💜