Kizlar kusura bakmayin.33 hafta icerisindeyiz.bildiyiniz gibi cok kilolar alanlardaniz.ben 22 kulo almisim.korkuyorum ya doguma 30 kilodan fazla girsem.odemimde var usdelik .surekli dusunuyorum ya bu kilolar gitmezse diye..ya naparim diye...kizlar dogumdan sorna zayiflama caylari icenler oldumu hic?zararlmi onlar?sut veren anneler zarar olurmu bebelere?benim tacrubem yok nolursaniz benimlede paylasin.kotuse kotu deyin kotu dusuncelerden cikarin beni.cok kapandim kiloya.nornal dogum yapan anneler dogumdan hemen hemen sonra korse takdinizmi? Yoksa kac gun beklediniz.kinamayin beni nolur😔o kadar yuzume vurup brni kotu ediyorlarki dogum yaklasiyo stres altindayim bi yandanda agrilar.bana yardimci olirsaniz cok sevinrim