Hazalonur1 Bebeğini Yanlız Büyütecek Olaan Güzel YÜREKLİ Annelerelere Selammmm Olsunnn Nasılsınız Kızlar Nasıl Gidiyor
Hazalonur1 Demirinannesi1 bende çok heyecanlıyım Çok az kaldı Sanki her an Gelecek gibi bi his var zaman yaklaştıkça
Demirinannesi1 Hazalonur1 kilosu nasil bebeginizin bende bugün kontroldeydim kafası kasiklarima inmiş heran herşey olabilir ya😁😁🙄
Hazalonur1 Demirinannesi1 1 ay önce kontrole gittiğimde 2400 dü Canım Şimdi 1 hafta sonra kontrolümüz var bakalım Ne diyecek banada geçen ay Bebek eşinde kireçlenme var biraz demişti bu ay Ne dıyecek bakalım
Hazalonur1 Demirinannesi1 bende ilk defa duydum normale uygun olan Doğumum ilerlemiş olursa Sezeryan olabilir dedi umarım ilerlememiştir