esradzyl Gebeliğin başında 3,98 çıkmıştı. Doktorum dahiliyeye yönlendirdi. 25 mg’lık hapa başladık hemen. Bir ay sonra tekrar kontrole gittiğimde 2,07 çıktı. Doktorum sonucu çok beğendi. Yalnız ilacı her gün düzenli kullandım aç karna. Hatta alarm kurup hep aynı saatte içtim. Önceden buna dikkat etmemiştim. Bunun çok etkili olduğunu duyduktan sonra dikkat ettim ayrıca ☺️ Sizin de çok değil, ilaç verirlerse düzenli kullanın düşeceğine eminim ☺️ Bu arada hâlâ kullanmaya devam ediyorum düşse de bırakmıyor doktorum.