Mrt İzmir’de yaşayan varsa Volkan Serhat Dede bu işin uzmanı. Benim henüz ilk hamileliğim, ssvd tecrübem olmadı ama Ege bölgesinde bu işi hakkını vererek yapan 2-3 doktordan biri olduğunu biliyorum
Mrt Bilgeeferhat Muayene 350 TL, bir kez ücret veriyorsunuz bir sonraki muayene ücretsiz. Ayda 2 kontrol 350 tl yani. Alsancak’ta Voleybol stadyumunun yanında
Baysalli Fatimee ben de ssvd düşünüyorm 34 haftaligm arada 4.5 sene var doktorumun söylediğine göre eski sezeryan yeri içeride yer yaparmış bazı bebekler kanala iniyorm diye oraya yerlesirmis eğer öyle olursa yapmıyorum çünkü dikişlerin patlama ihtimali oluyo dedi ama eğer bebek normal.kanala inerse zaten kendini kurtarmış oluyo o zaman çok rahat yapılabilir dedi o yüzden son zamana kadar beklicez biz de
aylaacetin Fatimee hayır o an istenmeyen bi durum olursa bebek direk ölür dedi hatta anne bile ölebilir dedi tabi bunlar ihtimaller bence bu kadar risk yok. Bana göre 2.ye sezaryen olmak daha riskli ama napalım zaten zor bulmuşum yavrumu normal diye diretemem sağlıklı olsun yeter bana ☺️
Ayceyasaf Normel doğum mümkün şöyleki tam donanımlı hastanede ssvd doğum yapacak anne adayları risk faktörleri tabikide var oda o anda bi kombilkasyon gelişirse müdahale etmeleri gerekiyor bu zeynep kamilde yapılıyor...Ben bu yüzden orda eğitimi aldım ve doğumu da orda düşünüyorum
Melek2102 Fatimee Ben almanyada yasiyorum eltim yapti 2 sene önce acil sezeryana alindi baya bi kesigi vardi Yani normal sezeryan dikisinden fazlaydi Onun dikisleri iltihap Kapti ameliyatla 3-4 kere actilar.. 1 sene sonra hamile kaldi ve Tam 2 sene üzerine normal dogum yapti türkiyede nasil bilmiyorum ama almanyada destekliyolar normal dogumu ve Ilk normal dogum oldugu Halde cok cabuk gecti Ama en az 2 sene gecmesi lazim galiba yanlis hatirlamiyosam
Fatimee Ben de gittiğim hastanede farkli bi doktora sordum yurtdışında çok yaptırdım ama türkiye de yaptırmıyorum dedi. Tamamen uğraşmak istemedikleri için riskler aynı risk değil mi yoksa türkiye de riskler farklı yurtdışında farklı mı😒
Fatimee Zaten ssvd yapılacak hastanenin tam donanımlı olması lazım her ihtimale karşı hazırlıklı olunması lazım hazırda bir ameliyathane beklemesi lazım ve yenidoğan yoğun bakım ünitesinin olması lazım benim gittiğim hastanede hepsi var. Helikopter pisti bile var 🙄