Kızlar sabaha karşı nişanımın gelmesiyle hastaneye yatış yaptık.41+0 dım zaten ve artık başlatılması gerekiyordu doğumun.alttan fitil verdiler ve sancılar 2 saat sonra başladı.önce 4 cm açılma sonra 7 cm en son 8-9 derken Doğum başladı.evet kolay değil zor bir süreç ama İnan’ın Allah sabrını veriyor.O sancı bu sancı derken 12 saat nasıl geçti anlamadım.(desem de inanmayın) 😂😂 hepinize bol bol dua ettim Allah tüm hamilelere yardım etsin sezeryan normal hiç farketmez.doğunca hersey unutuluyor ve geçip gidiyor buna odaklanmak lazım...ben uygulamadan ayrılıyorum ela’mla Daha çok vakit geçirmem gerekiyor.hepinizi öpüyorum sağlıcakla kalın...❤️❤️❤️