_deryal45 ben 31.haftamdayım hala kullanmaya devam ediyorum. Asitli bi ilaç olduğu için söylemesi ayıp sürekli ağzımdan gaz çıkarmama sebeb oluyor ve Balık kokusu geliyor ağzıma ama içinde çok vitamin falan olduğu için kullanıyorum. Doktorum da bastan beri icmemi istiyor zorla içiyorum. Uyumadan önce içtim bi kaç defa geceleri uyuyamadım tekrar gündüze döndüm şimdi