Neseztrk Iyi geceler hamişler 🙋🏻♀️ şeker yüklemesi yaptırıp yüķsek çıkan var mı acaba 🙄 biz iki gun once yaptrdik 50 gr ogtt yuksek cikti simdi 100 gr lik yaptircaz biraz canm skldi 😣 ins yuksek cikmaz 😑😑
Ezgib Neseztrk benimde öyle oldu yüksek çıkınca 100 ml yapildi o sınıra yakin çıktı doktorumda hamur isi tatli cok yeme bol su iç protein ağırlıklı beslen dedi
Neseztrk Ezgib ins bnm de ole olur :(( hamur isi zaten yemiyordm bn cok bi sabhlari kahvaltida ekmek oda bi dilim bu kadar dikkat etmeye nasil cikiyo anlamdm :(
Kalbiminsesi Neseztrk cnm korkma benimki 50 gramda 185 cikti sennki yine iyi diyetle düşürdüm ben şükür
Ezgib Neseztrk ay yok ben yiyorum bildiğiniz yani dikkat etmiyordum belkide gizli şeker var iste birde benim doktorum tek yeme ile alakali değil dedi stres skntı şekeri çok tetikler dedi