Benim sag tarafta ağrım oluyodu am çok eeken baslamisti benimki 24. Hafta falandı heralde bebeğin baskisindan dolayı böbreğimde genisleme olmus oda ağrı yapıyodu stend taktılar ama dogum çok uzak degil bu haftalardan sonra bise yapamazlar yakında doktor randevun var mı ?