Hanımlar ben şuan 4+5 im ve sol kasığım acayip ağrıyor ayrıca oturunca kasılıyor (hep uzanmak durumunda oluyorum buyuxden)uzanınca da soluma uzanırsam ağrı geçiyor sizce soluma uzanmak bana sıkıntı oluşturur mu ve de bu daha yeniyken bukadar sol kasık agrısı +kasılma normal mi ? Lütfen bilinçli tecrübeli hanımlarımız yardımcı olsun zira kafam çok karışık..