Canım benimde doktorum bugün yarın dogurursun dedi henüz 32+4 günlük gebeyim ve 1hafta geriden geliyoruz nstde sancim çıkıyor ve asla durdurulmuyor rahim agzim kısalmış ve kısalmaya devam ediyor WC harici kalkmak yasak serumlar iğneler haplar fitiller yapmadığınız şey kalmadı doktorum başka silahım kalmadi artık herşeye hazırlıklı ol dedi yüreğim ağzımda bekliyorum dua etmekten başka çarem yok sende tevekkül et en güzeli biliyorum çok zor ama stres yapıp bebegimizi etkilemeyelim