16 haftalık hamileyim.Hipertansiyonum varmış iki gün önce çıktı.15-16 tansiyonum.Bugün doktordaydım 24.haftadan sonra gebelik zehirlenmesi yaşanabiliyo dedi.Dikkat edeceksin kilo almıcaksın dedi.Var mı aranızda benim gibi yüksek tansiyonu olup doğum yapan yada sağlıklı hamilelik geçiren.