Melekmlk Kızlar ben 35+6 haftalık gebeyim. Dün hastaneye gittim. DOktorum bebeğin dönmediğini. 37 hafta bitince de dönmezse sezeryan tarihi vereceğiz dedi. Sizin bebekleriniz ne zaman döndü? Benim gibi dönmeyenler sezeryan mı oldu??
Sumeyraerva Melekmlk son anda bile donenler var tehliken yoksa eger baska konularda beklemeni tavsiye ederim 40 haftan dolmuyo cunku hadi desenki 40 doluyo tmm derim de 37 38 de bekleyebilirsin
Demirinannesi1 Melekmlk benim erken dönmüştü aynı tarihimiz suan bas aşağı da umarım dönmez bebeginiz kaç kg
Mucizem00 Melekmlk 30 da dönmüştü bizimki ama 37 den sonra dönmüyor canım dönse bile normal olmuyor gelinimiz Doğuma gitti sezeryana dönmediği için sonra baktı doktor dönmüş 1 hafta daha bekleyelim dedi beklediler gitti o kadar sancı verdiler serum verdiler ama yinede normal olamadı sezeryan yaptılar çektiği acıyla kaldı
Melekmlk Sumeyraerva bende öle düşünüyorum. Ama 38. haftada dönmezse dönmesi daha zor diyorlar. Alanları dar diye . Bilemyrm