Ayazipek DuyguK benimde bu ay sonu fakat bu ayın 15inde kontrole gittiğimde net bir gün belirlicez 🤲 allah sağlıkla kucağınıza kucağımıza alabilmeyi nasip etsin🤲🤲
M3rv3K DuyguK kalp problemlerimden dolayı nabız ve tansiyonumun ani düşüş veya yükselmesini önlemek için
M3rv3K DuyguK amin canım teşekkürler . İnşallah hepimiz Bebişlerimizi sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız