Selam kızlar , ben doğuştan kalp hastasıyım ve gebeliğimin de 20.haftasındayım . Hamile olduğumu ögrendim ögreneli nabzım 120 e kadar ciktigi oluyor ve günde yarım dideral iciyorum bunun icin . Icmedigim takdirde hergün duzenli olarak yukseliyo . Siz böyle birsey yasadınız mı ?