guler27smsk_ ya bişey merak ettim. Normalde bişey vermiyolar devlet hastanesinde su bile doğum olacak diye. Siz yiyip içmişssiniz. Doğumda ıkınırken falan sorun olmuyor mu. Benim ilki devlet hastanesinde olmuştu. Benim sancım baya uzun sürdüğü için zaten miğdede bişey kalmamıştı. Ama yan taraftaki kadın altına yapmıştı ya