MomF (6+4) Mide bulantımı çubuk kraker, leblebi gibi yiyeceklerle bastıramıyorum. Her türlü istifra ediyorum. Doğru düzgün birşey de yemiyorum... Benim gibi bu durumu yaşayan ve çözüm bulmuş anne adayları var mı ?
Damla6606 MomF canım hiç biri bendede işe yaramamıştı şuan 10+4 olduk hala bulantılarım vardı sabah aç karnına süt ısıtıp şeker atıp içiyorum ve hemen ayaklanmıyorum çok şükür 2 gündür bulantıda yok kusmada sende bi dene inşallah iyi gelir 😊
Suheda MomF malesef canm bende bir hafta cektim artik bebegi besleyemiyorum die agliyordun çözüm doktora gidip mide bulantisi icin hap almakta oldu
Nurr Benimde vardı doktorum bana femivit verdi o çok iyi geldi üzerinde ilaç değildir yaziyor zencefil ve b12 varmış 35-40 tl gibi ücreti var