Merhaba anneler ve anne adayları, bebeğimin karın çevresinin 10 gün geriden geldiğini söyledi doktor. Sorun teşkil etmiyor ara açılmazsa dedi ama içim hiç rahat değil, beslenmemle yada başka birşeyle dengeleyebileceğim bir durum mu bu ? Ne yapabilirim ?