Bebegimmmm iğneyi şu şekilde kullan. İğnenin ucunu aşağı getir. İçindeki hava üste gelsin. Göbeğinden vuruyorsan eğer göbeğini iki elinin arasında kavra; dik olarak, iğnenin sonuna kadar gir, ilacı sonuna kadar yap. Tık diye ses gelene kadar bastır. Cilt altına yapıyorsun damara değil , korkmana gerek yok ama dokuyu mutlaka iki elinin arasında kavraman lazım. Birde o ilaç yakan ve morartan bir ilaç. İlacı Yavaş verirsen daha az morarır.