Mrhb arkadaşlar 37 haftalık hamileyim bebeğimin odasını aldık fakat anne yanı için park beşik düşünüyorum sonrasındada oyun alanı vs şeklinde kullanırım diye fakat sağlıklı olur mu diye tereddütteyim plastik gibi oluyor ya beşiğin çevresi sizden fikir istiyorum bu konuda ?