NihanMine Aleynkara bende bende bendeeee 😂 benim 1 hafta var bende 14+3 üm haftaya gidicem de zaman geçmiyor valla 😔
Esnnnn34 3_melek_annesi bende 15+4 haftalık hamileyim dün bebeğimin cinsiyetini öğrendim acaba yanılma payı olur mu doktor kesin kız dedi ama ben korkuyorum yanılmıştır diye siz cinsiyeti öğrendinizmi
3_melek_annesi Esnnnn34 benim ki de bugun 15+1 gittim kiz dedi banada ama kesin degil d3di cocugun bazen duruşundan anlasiliyor kesin demisse kesin gormustur