Seysel Kan pıhtilasmasi olanlar folik asiti ne kadar süre kullandınız iki doktordan biri doğuma kadar folbiol kullanmakışın derken diğeri imom balik yagi artı demirden alinan oranın yeterki olduğunu söyledi çok kararsız kaldım 😯
zaman0686 Seysel ben 12 haftaya kadar folik asit kullandım kan pıhtılaşması iğnesi vuruluyordum 12 haftadan sonra ocean mummy multivitamin kullandım son aylara doğru Demir hapı kullanıyorum 36 haftadayım
Baloglummustafa Seysel ben folbiol kullandim 5 ay boyunca ama benim ilk bebek engelliydi normalde 3 ay kullaniliyor