bhrrhbpp24 Tecrübeli anneler sizler hangi doğum belirtileri yaşadınız acaba yaklaşık yarım saattir karnım taş gibi ve zor nefes alıyorum ama nişan ya da su yok sıcak basıyor ve ishal olmuşum 36+5 haftalığım sizce yalancı sancı mı yoksa doğum mu
izelrzgr bhrrhbpp24 bende sancı var daha dün doktora gittim adet sancısı gibi oluyo belden vuruyor bazen bebek kendini kasıyor taş gibi oluyor karnım ama yalancı sancıymış bebek kendini Doğuma hazırlıyomuş. Gerçek sancı 15 dk aralıklarla gelen sancıdır ve böyle duramazsın dedi doktorum . Bu arada 38+2 haftalık olduk. 1 cm açılma var bekliyoruz bakalım 🤔
Ersannnn43 bhrrhbpp24 vallahi tam 36 +5 im aynı şeyi yaşıyorum seninle 2 gündür ishalim ve dediklerimin hepsi var