Hiratrkd Tos ben medılıfe gıdıyorm gayet memnunum 2 gorumcem orda yaptı dogumlarını onların tavsıyesı uzerıne gttım cok da begendm canm
Mutlu_anne2 Ben gungoren de ilgi hastanesine gidiyorum canım kizimin doğumu da orda oldu gayet memnunum
Ftmrt Tos duygu ışıl Gencer doktorumun adı çok tatlı çok güler yüzlü bir doktor çok memnun kaldım kendisinden 🙏🏻 Muayen ücreti olarak 170 tl veriyordum Doğum fiyatıda 2200 tl den başlıyordu benim mecburi sezeryan olduğu için 3600 ödedik