Arkadaşlar şuan 6+5 günlük gebeyim geçen hafta hamilelik belirtilerin vardı ama bu hafta hiç bişi yok ne bulantı ne baş dönmesi ne kasıklarda ağrı sanki hamile değişmişi gibiyim bebeğimin kalp atışını geçen hafta duyamamıştık bu cuma tekrar gidicez açıkcası korkuyorum acaba bebeğime bişey mi oldu neden hiç bi belirtin yok görümcemde hamile o bütün belirtileri yaşıyor. Çok korkuyorum