30 haziranda arkadaşım 39 hafta 4günlükken suyu geldi ve devlet hastanesine gittiler iki buçuk gün doktorlar normal doğum için uğraşmışlar bi türlü açılması olmamış bugün öğlen sezeryana aldılar bebek 40 haftasını tam doldurmuş oldu ama yoğun bakıma aldılar solunum sıkıntısı varmış ve bebek kakasını yutmuş bebeğin gözlerindede görme sıkıntısı varmış hamileliği çok güzel geçmişti niye böyle sorunlar oldu bilmiyorum inşallah bebeği sağlığına kavuşur 14 gün ypğun bakımda kalması gerekiyormuş