PnrGg he öyle bişey duymadım eğer evin yakınsa bi muayene git zaten ilk siyah beyaz açıp sonra renkliye çeviriyor sen yinede inşallah yüzünü görürüz hiç görmedik dersin cok iyi bi kadın 😄biz detaylıdan cıktık renkli bakmadılar sonra raporları oraya götürdüm gidince de dedim renkli açmadılar yüzünü göremedik falan filan açtı gösterdi 😄 Samandıra nerde ben Esentepe mahallesindeyim tam olarak