Cuma gunu hastaneye yatirildım bilenler biliyodur zaten ciger gelistirici oldum iki doz serumlar o turuncu haplar falan derken pazar aksami ciktim kendi doktorum bu ilaci verdi acil isi oldigu icin fazla konusamadan yanimdan ayrildi adalat cronoyu ne kadar zaman kullandınız doğum zamanınızı nasil belirlediniz yada kullanırken doğum başladı mı nasıl oldu bilgisi olanlar yazabilir mi ?