Kızlar merhaba benim idrar yollarında bol miktarda enfeksiyon var sürekli olarak ilaç kullanıyorum(antibiyotik fitil toz hepsini kullandım) bir hafta değer düşse diğer hafta artıyor su deseniz onu da sürekli içiyorum hatta artırdım bile artık yoruldum korkuyorum erken doğum olacak diye farklı farklı sonuç doğuruyor ilaç kullanmaktan da korkuyorum varmı yaşayan aynı durumu yada farklı bir şey ile çözüm bulan..