Ozlemosman canim,bende yaptirmiyorum. Saglik ocagina gidip imza attim, bilgilendirildim ama istemiyorum diye.
Benim ikinci gebeligim, oglumda da yaptirmamistim, türkiyede oturuyorum ama ailem almanyada diye orda dogumumu yapmistim.
Simdi bu hamileligimde ilk defa duydum. Saglik ocagindan aradilar, bende Almanyadaki doktorlarima sormadan yaptirmak istemedim. Hem Kadin Doktorum hemde Aile Hekimim almanyadaki tavsiye etmedi Hamilelikte asi olmayi. Asi aslinda iyi bisey, zarari da yok ama hamilelikte tavsiye etmedi ikiside, bende güvendigim icin onlara yaptirmadim. Dogumdan sonra yaptirmayi düsünebilirim ama☺️ ve yaptirana da yaptirmayana da saygi duyuyorum, herkesin kendi tercihi.