Hmry Meraba kızlar 36 haftalığım nts sacım 40 çıktı arada ağrılarım oluyo ama karnım çok geriliyo ve sertleşiyo benim gibi olan varmı neden oluyo acaba
Kbramehmet1 Hmry bende 35 + 4 günlük gebeyim dün gece nst de 25 çıktı sancı şimdi evdeyim belimde yanma ve kasıklarımda ara ara sancı oluyo ne yapacağımı bilmiyorum
Hulyalp Hmry 40 da bisey mi 29.haftadan beri 100leri geciyo sancim. Yapacak bisey yok kizlar artarsa yaa ilac verecek doktor yada erkenden dogum olacak ama bu kadar dusuk degerle sanmiyorum
bebekteyaparimkariyerde Hmry gün ağrıları başlamış benimde öyle sıklaştı bu aralar geçen haftaya göre 36+4üm
Hulyalp Zeynep7777777 oluyo tabiki canim kasiklarim belim her yerim agriyo. Bugun hic kasilmam gecmedi mesela ama gunumuzu de aldik persembe dogurucam nasipse bebislerimi
Zeynep7777777 Hulyalp çok şükür hayırlı doğumlarınız olur inşallah benimde erken doğum riskim var 33+2 nidicard kullanıyorum yinede ağrılarım oluyor siz nidicard kullandınızmı
Hulyalp Zeynep7777777 evet hastanede yattigim gunden itibaren kullandim ve kullanmama ragmen kasilmalarim maalesef gecmedi
Hulyalp Zeynep7777777 29.haftadan 36.haftaya kadar (gecen haftaya kadar) kullandim. 4 saat ara ile ictim buna gece 4 de kalkmakta dahil asla ihmal etmedim ama dedigim gibi kasilmalara cokta etkisi olmadi ama cok sukur 36+6 olduk.
Gurbet_kusu Hmry bende 35+6yim beline ağrı vuruyor ve ara ara kasılma hissediyorum. Birde bu aralar bayağı agirlastim sanki. İnşallah sağlıkla hayırlı doğumlar olur