NursemaHasanmBas Kızlar 14+1 hamileyim acaip ensemden doğru bir baş ağrım var alnıma kadar ve burnum kanıyor neden olur ne yapmalıyım ??
Esmabekir NursemaHasanmBas benim kuzeniminde aynısı oldu yüksek tansiyon dediler bence doktora gitmelisin. 7 aylıktı bebeği ve sezeryanla alacaklardı sen bilirsin ama bence muayene olmanda fayda var derim. Enseden kalkan ağrı hele burun kanaması Yüksek tansiyonun habercisidir bence bi doktora gidin 😊
Fatime NursemaHasanmBas tansiyon problemin var demektir günde sabah öğlen akşam ölçtür not al bunu 3 gün yap doktorla danış bu tür şikayetler hamilelikte görülür canım uzan ayakları biraz yüksek tut kan akışınız normale dönsün
Sebish Normal hal bende yawiyodum o haftalar wimdide 22 haftayim hala oluyo.Ilac kullanmadim ben.sadece masaj yapa bilirsin o biraz rahatlatiyo.Burun kanamasida hormonel degiwiklikle alakadar qan akiwi hizlaniyo diye oluyo
NursemaHasanmBas Esmabekir bende sizin gibi düşündüm ama tansiyonun sürekli düşük hatta okadar düşüyorki bayılıp kalıyorum anlamadım acaba hipertansiyon gibi bişeymi bazende yükseliyodur belkide neyse çok sağolun doktoruma danışıcam