Minikkbaby Normalde hiç yemem ama bugün kokoreç yedim 9haftalık hamileyim yedikten sonra baktım internete kokoreç yemek zararlıymış çok pişman oldum iyi pişti bişey olmaz dediler ama kendimi çok kötü hissediyorum 😔😔
Narmin12345 Minikkbaby canım bir defayla bi şey olmaz Ben her şey yedim çok şükür 33+6 haftayız... Allah istedim bi şey olmaz... Bide iyi pişmiş diyorsun... Her gün yemiyorsunki abartmadan her ley yedim
Narmin12345 Minikkbaby canım bir defayla bi şey olmaz Ben her şey yedim çok şükür 33+6 haftayız... Allah istedim bi şey olmaz... Bide iyi pişmiş diyorsun... Her gün yemiyorsunki abartmadan her ley yedim