Alpalp tahir bey de çok iyi bir doktor...Babacan zaten..çok deneyimli..Ümraniye numune hastanesinde kadın doğumdaydı senelerini verdi..bir sürü ameliyat denilen hastayı,ameliyatdan kurtardı...Doktorun iyi, hastanede kötü bir hastane değildi...Ama inanın şimdi bilmiyorum ne dersem yapan olur..Sezeryan ne kadar oldu fiyatı