PnrGg canım sana yemin ediyorum bölge hastanesinde tüm doktorları gezdim ☺️ Sabırlı sıcak kanlı ve gerçekten düzgün baktığına inandığım Sevil Çankaya oldu ben oğlumda da bunda da ona gidiyorum Doğumumu da çok başarılı yaptı annemler sezaryen oluşuma şaşırdı sanki normal yapmış gibisin diye şimdi annemler vs bile muayene ye ona gidiyor özlem hanım iyi ama ben anlaşamadım Sevil hanımdan sonra kimse uymadı bana sana tavsiyem ikisini de bir tanı ikisi arasında karar ver diye düşünüyorum özlem hanımı da çok öneren oluyor çünkü ama Sevil hanım çok detaylı anlatıyor bir soru sorduğun zaman cevapları seni tatmin ediyor tabi sen daha iyi bilirsin gelirsen her zaman beklerim tanışmakta isterim komşuyuz nerdeyse ☺️❤️