Sedayt Merhaba arkadaşlar 35 haftalık hamileyim bebeğim 27. Haftada baş gelişti ama 32de yan duruşa geçti. Kafası sağda ayakları solda yan duruyor. Başına böyle bişey gelipte bebeği sonradan dönen var mı?
sydtns Sedayt benimde aynı durumda 20. Haftadan 31 e kadar tam makat gelişti 31. Haftada baş geliş ama yan duruyormuş şimdi 33 üz
espalp Sedayt 😱😱 benimki de kafa solda ayaklar sağda oturuyor 😱 ben 26.haftadayım doktor dün erken olduğunu döneceğini söyledi. Ne kadar zamandır bu duruşta?
NhLpRn Sedayt 30dayım bende makat geliş ☹️En başından beri o şekilde ve hiç başka tere dönmedi Ne zaman düzelir bilmiyorum
bicirinannesi Sedayt bu konuyu ben de çok merak ediyorum canım. Benim bebeğim hiç baş geliş olmadı. Hep yan solda kafası sağda ayakları. İnşallah dönerler 🤲🏻
Sedayt espalp 3 haftadır böyleyiz sezeryan olmakta istemiyorum haftaya kontrolümüz var o zamana kadar döner inşallah inatla sadece soldayken sağa geçiyor kafası aşağı gitmiyor bi türlü
espalp Sedayt inşallah döner canım 🙏🏻 Önceden yüz üstü duruyordu şimdi böyle benimki. Tüm ters pozisyonları seviyorlar galiba🤦🏼♀️
Sedayt espalp Yüz üstü benimkinde yüzünü hiç göstermiyor inatçı kızım gelsinde o ayakları bi yiyim inatlaşmayı görsün 😂❤️
sydtns Sedayt inşallah kafası midemin altında hemen sola yatmamı istiyor sürekli doktorum ama çok zorluyor nefes alırken. Hayırlısıyla dönerler inşallah
Sedayt sydtns İnşallah kuzum cidden zor benimki yan olduğu halde ben nefes darlığı geçiriyorum seninki daha zor tez zamanda döner inşallah
Sedayt bicirinannesi İnşallah canım benimki erkenden baş geliş olmuştu seviniyordum ama birden böyle oldu hayırlısıyla dönerler inşallah 😊
Esrasadic Sedayt dönmesi için yani bas geliş pozisyonunu alması için babanın karnın alt kısmına doğru konuşması etkili oluyormus ne kadar doğru bilmiyorum ama.